S*T*O*L*T

Faktiskt känner jag mig rätt stolt över mig själv nu. Jag motarbetade det negativa och gjorde något bra av dagen!
För det första övningskörde jag idag igen, och det gick toppen bra. Lyckades få till riktigt bra växlingar o allt sånt.. svårt att förklara när jag fortfarande inte riktigt har koll ;)
Och sen, andra gången jag körde, körde jag igenom en rondell. Med massa andra bilar, utan några problem! Känndes riktigt kul alltså :D
Sen har jag även varit ute och sprungit, blev på spåret vid stallet. Tror jag spran runt 5km. Kändes underbart. Kunde inte bli mycket bättre, själv med eric i lurarna, i en skog en sommarkväll! Känner mig super töntig nu.. men det är sånt jag gillar! Känner mig så glad efteråt.. allt bara släpper!
De va det jag ville skriva av mig med nu, Vi hörs!
Landet in my ♥

Kommentarer
» Mersiha

Tack, Jo det e bra med mig sj då? Super fin blogg!

2011-08-06 21:20:46
URL: http://Merissa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback