Who do you think you are!?

Mycke känslor nu.. känner att det är bra att ha en blogg då. Där man kan skriva av sig, utan att behöva berätta det.
Vet inte vad jag vill få ut av det här nu, känner mig tom.. finns ingen här nu. Trodde jag hade dig, men det verkar ju inte så nu direkt. Men antar att det är så, man kan inte lite på någon. Vill, men kan inte.
Får se hur detta slutar nu!
åh, hade verkligen behövt bissie nu. Världens bästa vän, ponny.. världens bästa allt! Hon hade fått mig att må bra nu, jag hade släppt allt. Tagit en ridtur, i skogen. Bara vi två. Fått tänka, njuta och bara vara mig. åh, älskade ponny kom nu!
Känner mig så gott som desperat, aldrig saknat någon såhär mycket.. Imorgon är det två veckor. Känns inte mycket, men tiden går i snigelfart. Får se vad jag hittar på!
Blev ett VÄLDIGT förvirrande inlägg nu, förstår inte änns själv. Men detta var i mitt huvud nu, och jag har ingen jag kan berätta det för så skrev ner det..
OJ, vad jag saknar Josefine nu också! Varit borta i evigheter, KOM HEM :(
Våra planer kommer bli bäst nu, blir sååå bra nästa vecka♥
iaf något att se fram emot! L O V E

Kommentarer
» Nadja Melzén

Förlåt för sent svar! '

allt bra med dig? :)

2011-08-06 01:05:15
URL: http://nudjjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback